Avatar billede pumb Nybegynder
30. april 2014 - 13:25 Der er 4 kommentarer

Drupal / PHP udvikler søges - deltid / fuldtid

Vi søger en programmør, der kan PHP - og gerne i Drupal.

Vi har et site der skal flyttes fra rå PHP kode til en Drupal eller WordPress platform. Gerne Drupal, da vi i forvejen har en Drupal løsning klar.

Arbejdssted kan ske delvis hjemmefra og fra vores kontor i Hørsholm
Avatar billede pstidsen Novice
30. april 2014 - 13:36 #1
Hvilke funktioner har siden?
Avatar billede pumb Nybegynder
30. april 2014 - 14:10 #2
jeg har lagt en besked på din mobil
Avatar billede pstidsen Novice
30. april 2014 - 15:02 #3
Hej Peter

Det var nu også ligeså meget for at andre kunne se, hvad din side skal kunne.

Det jeg kan tilbyde er at bygge siden fra bunden i WordPress med samme (eller nyt?) design. Derudover kan jeg implementere funktioner i form af de mange plugins, der findes.

Jeg kan ikke udvikle egne plugins - det har jeg ikke nok kendskab til PHP til at gøre.

Er det brugbart? Så kan vi snakke sammen senere.
Avatar billede conrado Nybegynder
10. maj 2014 - 18:29 #4
hej ,
  hvad er linket til hjemmesiden , og hvad der skal gøre?
vh