Avatar billede Teknikblind Juniormester
07. maj 2014 - 02:34 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

iphone 4s front kamera reagerer ikke.

jeg har skiftet front kameraet ud på min iphone, men kan nu ikke få kontakt til den. skærmen er helt mørk og reagerer ikke. Den fryser og jeg må genstarte telefonen, for at komme tilbage til bagkameraet igen.

Jeg har gjort den samme øvelse på en anden iphone og det samme sker. Er det fordi jeg monterer kameraet forkert?

Har prøvet med forskellige kameraer, som jeg ved virker.

Troede først at det var stikket jeg var kommet til at ødelægge, men har monteret de forskellige kameraer på forskellige motherboards og det samme sker.

Nogen forslag?
Avatar billede Teknikblind Juniormester
21. maj 2014 - 13:11 #1
jeg lukker
Avatar billede tim jay Juniormester
17. november 2016 - 11:21 #2
Dette fænomen er sandsynligvis iPhone 4S inde i en hardwarefejl, kan sitet være i stand til at hjælpe dig. http://ydtparts.com/product/apple/iphone/iphone-4s
Avatar billede Teknikblind Juniormester
14. februar 2017 - 15:50 #3
Hej Tim,

det er et stykke tid siden :)

Det vidste sig, at jeg havde beskadiget nogle ledninger, der gjorde det!