Avatar billede Helbo-DK Juniormester
13. maj 2014 - 14:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bokse lige over hinanden med CSS

Hej

http://smokeit.erpbasen.dk/da/home/261-ego-t-650-mah.html#/mah-650/color-rod har jeg to variantbokse. Som I kan se, så står der lidt forskudt til hinanden.

Jeg ønsker at de to dropdown bokse kommer til at stå lige over hinanden, altså skal de rykkes til højre for teksten.

Der kommer sikkert flere varianter på et tidspunkt, men indtil videre er det kun disse to.

Hvilken kode skal jeg indsætte/tilpasse for at få dette til at virke med CSS?
Avatar billede montago Praktikant
13. maj 2014 - 23:54 #1
1 ting: Fieldset er god damn nasty shit.. og du skal hurtigst muligt vænne dig selv fra at bruge dem... 20 kr i bødekassen hver gang !!!

2. brug evt UL/LI eller rent DIV til at sætte dine ting op

<div container>
  <div display:inline-block width:50 height:30>Farve</div>
  <div display:inline-block width:200 height:30>
  <dropdown>
  </div>
Avatar billede Helbo-DK Juniormester
18. juni 2014 - 16:37 #2
Super montago.

Læg et svar, så får du point.
Avatar billede montago Praktikant
18. juni 2014 - 16:41 #3
oki doki
Avatar billede montago Praktikant
18. juni 2014 - 16:44 #4
btw... super cool at du laver dit site responsive !