Avatar billede kaffegrums Nybegynder
06. juni 2014 - 13:47 Der er 1 løsning

kald funktion fra vb ved textbox onblur

Hellos!

Sidder og arbejder på en side, hvor der blandt andet er en dropdownlist med nogle lokationer, og så en anden dropdownlist med nogle aktiviteter for lokationerne.

Vi skal så have kaldt en VB funktion, som fylder data ind i dropdown #2, når der er valgt en værdi i #1.

Vi kører p.t. med autopostback, men det er lidt træls, at den refresher siden hver gang, for at kalde funktionen.

Jeg har læst mig frem til at de skulle kunne lade sig gøre uden autopostbacks, med noget ajax.

Er der en der vil være venlig at uddybe ajax lidt, eventuelt linke til nogle eksempler til noget ala det jeg efterspørger.

Skal jeg forresten sætte noget op på vores ISS for at kunne bruge ajax?
Avatar billede kaffegrums Nybegynder
22. september 2014 - 18:08 #1
svar