Avatar billede net-meister Nybegynder
10. juni 2014 - 11:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

phpBB, ny style øger load markant.

Jeg har et phpBB board kørende og det fungerer umiddelbart uden problemer. Ingen mods er installeret, det er bare nyeste version af phpBB med en dansk sprogpakke.

Jeg har tidligere brugt en custom style på boardet og det har fungeret uden problemer, men efter serveren er blevet installeret forfra (Debian, apache, MySQL, xcache) fungerer den style simpelthen ikke. Efter jeg slår den til som default stiger load avg fra 0.x til 90+ i løbet af 10 til 15 minutter, selvom der er meget begrænset traffic på siden. Jeg kan se at når den style er slået til, startes der pludselig et hav af apache processes.

Nogen der ved hvad det kan skyldes?
Avatar billede repox Seniormester
10. juni 2014 - 12:16 #1
Link?
Avatar billede net-meister Nybegynder
10. juni 2014 - 13:59 #2
Et link er ikke til megen nytte. Boardet kører pt. med default phpbb style.

Jeg leder ikke efter nogen til at gennemgå stylen for mig, men fortælle mig hvad der kan foresage den slags, så kigger jeg det selv igennem.
Avatar billede repox Seniormester
10. juni 2014 - 14:02 #3
Jeg vil analysere dit forums svartider og fortælle hvor problematikken ligger. Jeg er ikke interesseret i at rette eller gennemgå dine filer.
Avatar billede net-meister Nybegynder
13. oktober 2015 - 17:35 #4
hgd