Avatar billede Nikolaj33 Juniormester
13. juni 2014 - 16:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ingen bas ved afspilning af musik

Hejsa

Jeg håber der er en herinde, der har noget erfaring med bærbare ASUS  computere. Jeg har nemlig lige købt denne computer: http://www.proshop.dk/Baerbar/ASUS-UX31LA-R5017P-2428423.html

MEn når jeg sætter den til mit anlæg i et AUX-stik, så afspiller den fint nok musikken, men bassen forsvinder fuldstændigt. Har forsøgt at finde nogle lydindstillinger, men kan ikke finde noget omkring bassen?

Håber der er en der har forstand på det

Hilsen
Nikolaj Nikolaj
Avatar billede poko1 Ekspert
13. juni 2014 - 19:42 #1
Prøv om du kan finde Realtek i kontrolpanelet der kan hentes noget
http://gratisupload.dk/vis_billede/711371/
Avatar billede Nikolaj33 Juniormester
13. juni 2014 - 19:59 #2
Det virker desværre ikke. Der er intet der hedder realtek - Det er Windows 8 jeg benytter.
Avatar billede poko1 Ekspert
13. juni 2014 - 20:10 #3
Kig efter i Conexant For justeringer
Avatar billede Nikolaj33 Juniormester
13. juni 2014 - 20:19 #4
Det kan godt være jeg lyder en smule tumpet nu, men kan heller ikke findet noget der hedder Conexant....
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juni 2014 - 20:25 #5
prøv at gå i søg og skriv "styring af lydeffekter" og gå ind i disse. Prøv at trykke på modforvrænger og se om du den vej kan justere mere bas ind i lyden.

Eller er der heller ikke muligheder den vej?
Avatar billede 220661 Ekspert
13. juni 2014 - 20:55 #6
Inde i modforvrængeren er der 12 forindstillede niveauer.
Prøv evt med den der hedder bas eller den der hedder dans.
Du kan også selv lave et niveau og gemme som eget valg.