Avatar billede rebe1902 Nybegynder
15. juni 2014 - 18:53 Der er 1 kommentar

Internet i udlandet

Hej!
Jeg har et problem, da jeg skal med familien i sommerhus i Spanien her til sommer, men jeg døde nærmest, da jeg hørte der ingen internet var. Mit abonnement er Telia, og det er rimeligt dyrt at køre på data dernede.. Så kom til at tænke på om der er en eller anden slags for boks, altså en internet boks, som man kan tage med, der ville kunne trække lidt internet? Og hvad ville sådan en koste?
Håber der er muligheder, for er desværre afhængig - det kender de fleste nok..
Avatar billede arne_v Ekspert
16. juni 2014 - 02:42 #1
1) Tag en kold tyrker.
2) Kig forbi en internet cafe eller et sted med gratis WiFi en gang imellem.
3) Koeb noget lokalt internet dernede.