Avatar billede jeromaka Praktikant
16. juni 2014 - 10:32 Der er 7 kommentarer

problemer med udprintning

Jeg har siddet og lavet en kalender færdig, som vi skal bruge, den er lavet på nøjagtig samme måde som vi plejer, men den ser anderledes ud, når den bliver printet ud :-(

Vi kan ikke finde ud af hvad fejlen er.

De grønne striber som pilen peger på, plejer at være så tydelige i alle grønne felter, men pludselig er det kun den ene lille firkant som ser sådan ud, resten er helt grønt.

http://billedeupload.dk/images/Ias2q.jpg

Opsætningen er ens i alle felterne og ser således ud:
http://billedeupload.dk/images/lgECf.jpg

Yderlige oplysninger:
win 7
Microsoft office home and student 2010
printer: canon mg6150
Avatar billede kim1a Ekspert
16. juni 2014 - 10:51 #1
Min første tanke er at du ikke har 100 % gennemsigtig sat til, eller måske har "forkert" rækkefølge på billedet.
Avatar billede jeromaka Praktikant
16. juni 2014 - 11:16 #2
Hvor tjekker jeg det henne?
Avatar billede jeromaka Praktikant
16. juni 2014 - 13:44 #3
100% gennemsigtig er det ikke kun når man sætter billeder ind?
Stregerne er jo ikke billede.

De andre grønne felter kan man jo ikke vælge rækkefølge på, der laver den dem jo også helt grønne selvom den er sat til at skal lave streger, og stregerne vises fint på skærmen men ikke når der bliver printet ud.
Avatar billede kim1a Ekspert
16. juni 2014 - 18:52 #4
Ja, så bliver vi nok nødt til at have et eksempel for at se hvad der er galt.
Du har nok ret i dine antagelser - det var bare lige hvad der faldt mig ind.
Avatar billede jeromaka Praktikant
16. juni 2014 - 19:12 #5
Jeg kan ikke lige se hvordan jeg skal lave det anderledes end dette http://billedeupload.dk/images/Ias2q.jpg

Alle de grønne felter skulle have set ud som der hvor pilen peger med de grønne streger som ses tydeligt.

På computeren vises det rigtigt, når det bliver printet ud, ser det ud som billedet, hvor det kun er en lille firkant som vises rigtigt.
Avatar billede jeromaka Praktikant
17. juni 2014 - 13:17 #6
Vi har nu prøvet at printe excel arket ud på en Samsung M2022, og det ser således ud:
http://billedeupload.dk/?v=7OPtR.jpg

Så det må jo være vores canon printer som laver problemet ved udprintning?
Avatar billede jeromaka Praktikant
17. juni 2014 - 13:49 #7