Avatar billede den33 Nybegynder
17. juni 2014 - 10:22 Der er 1 løsning

Hurtigt,nemt distribution værktøj, til workgroup

Jeg mangler et hurtigt og nemt værktøj til at rulle image ud med.
Det er primær microsoft produkter (win7 og win8) vi bruger, og vi arbejde i en workgroup.
Det må gerne kunne kører via en server/konsol, men ikke en nødvendighed.
MEN det skal virke UDEN cd-rom.

Det skal være nemt ad gå til da jeg ikke er superhaj, eller har tid til at sætter mig ind i hvordan sysprep osv virker.

Som det er nu bruge jeg acronis true image home, på en USB disk.
Eftersom jeg skal rulle 100 maskiner om, og jeg kun kan rulle en maskine adgangen, er det simpelhent for tungt ad arbejde med.
Avatar billede den33 Nybegynder
08. juli 2014 - 07:35 #1
lukkes