Avatar billede MrM9988 Nybegynder
24. juni 2014 - 13:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Opdatering til Windows 8.1 gør min skærm sløret samt forstørret?

Hej, da jeg opdaterede Windows 8 til 8,1gjorde det min skrivebords baggrund størrer og sløret? Jeg installerede drivererne til Windows 8,1 men det gjorde ingen forskel? Håber i kan hjælpe. Hilsen mf
Avatar billede claes57 Ekspert
24. juni 2014 - 14:36 #1
kontrolpanel / personlige indstillinger
i bunden er skrivebordsbaggrund
i bunden af den kan du vælge billedplacering - vælg en af de andre (end den, den står på nu)
Avatar billede MrM9988 Nybegynder
24. juni 2014 - 16:55 #2
Mener du så jeg skal ændre pixles ?
Avatar billede brasso Forsker
24. juni 2014 - 17:10 #3
Det er nok bre opløsningen på skærmen der er blevet mindre. Tjek opløsningen om den var som før du installerede 8.1 og driveren. Normalt, vil skærmopløsningen gå tilbage til grundindstillingen 1024x768, så længe grafikdriveren ikke er aktiv, oh man skal så manuelt bagefter vælge opløsning. Hvis du har valgt 'Stræk' som indstilling, vil dit baggrundsbillede blive tilpasset skærmopløsningen, hvis forholdet mellem højde x bredde ikke er korrekt vil billedet bliver forvrænget.
Avatar billede MrM9988 Nybegynder
24. juni 2014 - 17:40 #4
Jeg synes det er mærkeligt den står på full hd. Som den skal. Det er som om det er de vinduer der kommer op er meget sløret?
Avatar billede MrM9988 Nybegynder
24. juni 2014 - 17:51 #5
:) fandt det, det var fordi den var sat til 120% og ikke 100% tak for den hurtige respons :)
Avatar billede brasso Forsker
24. juni 2014 - 18:00 #6
Hej! Så lægger du lige et svar til dig selv, så tråden lukkes.
Avatar billede brasso Forsker
12. februar 2015 - 14:22 #7
Du må gerne lukke tråden, når en løsning er fundet.