Avatar billede namgrab Juniormester
30. juni 2014 - 10:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

MEDION Lifetab E10320 - problem med app

Ved insatalation af app fra Nykredit kunne jeg i første omgang ikke få fat i app<en fra GOOGLE butik. Efter kontakt med Nykredit fik jeg den aktuelle app sendt pr. mail. Installationen gik fint. Men når jeg skal logge ind (her med NemId) kommer der en fejl inden selve NemId boksen fremkommer::  "der er opstået en fejl i det bagvedliggende system - prøv igen"Jeg har geninstalleret app<en uden resultat. Nykredit kender ikke fejlen, men oplyser at der kan være problemer med nogle (!) Medion-tablets!!MEDION hotline kender ikke problemet (kan undre!). Er der nogen, der har været udsat for dette, hørrer jeg gerne derom med en løsning.
Avatar billede namgrab Juniormester
30. juli 2014 - 08:40 #1
Har nu sendt tabletten til reklamation via ALDI med forlangende om, at jeg vil have handelen annulleret med henvisning til 'væsentlige mangler' (jf. Købeloven) og afventer nu Medions reaktion.
Avatar billede namgrab Juniormester
15. september 2014 - 15:39 #2
Problemet løst:  MEDION accepterer at tilbagebetale beløbet omsider.Har nu investeret i en Samsung Galaxy 3 tablet
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
Computerworld tilbyder specialiserede kurser i database-management

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester