Avatar billede stegemueller Novice
04. juli 2014 - 20:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Stemmekontrol slår automatisk til

Hej Eksperter

Pludselig er min iPhone 5 begyndt at tale helt umotiveret. Det er stemmekontrollen, der af en eller anden grund selv går i gang, jeg rører ikke engang ved telefonen. Kan jeg ikke slå det fra på en eller anden måde?

Jeg har prøvet at google, men synes ikke jeg kan finde et svar, der passer på mit problem.

Venlig hilsen
Hanne B. Stegemüller
Avatar billede Blueeyez Mester
04. juli 2014 - 22:52 #1
Desværre kan stemmekontrollen ikke deaktiveres i 7.1.1, den er meget træls ja..
Avatar billede stegemueller Novice
05. juli 2014 - 13:01 #2
Tak for info.

Lægger du ikke et svar, så jeg kan give dig points?

Venlig hilsen
Hanne B. Stegemüller
Avatar billede Blueeyez Mester
05. juli 2014 - 13:26 #3
Får du her. Stemmekontrol aktiveres når hjem knappen holdes i bund lidt tid, så måske det er hjem knappen der bliver holdt inde eller er beskadiget.