Avatar billede bjk87 Novice
10. juli 2014 - 10:48 Der er 5 kommentarer

Genskabelse af filer fra formateret disk

Hej.

Har desværre været lidt for hurtig med en formatering af en laptop, som skulle opgraderes fra XP til Win 7. Der var nogle filer på C: som skulle have været gemt inden formateringen. Nu er win 7 installeret på den. Er der noget man kan gøre for at finde dette igen?

Pft.
10. juli 2014 - 10:57 #1
... og du HAR været HELE møllen igennem mht. WIN7 installation, Drivers, opdateringer, ... osv osv ???

SÅ er det MEGET tvivlsomt !!!

---

Psssst: Point ude: 720 ?
Avatar billede Blueeyez Mester
10. juli 2014 - 11:34 #2
Easeus data recovery. Koster lidt, men meget effektivt.. Det tager dog en del tid og du skal have en ekstern harddisk at gemme de fundne filer på...

Evt tilslut bærbarens harddisk til en anden pc (kan give bedre resultater).
Avatar billede bjk87 Novice
10. juli 2014 - 13:20 #3
Brugte Easeus (free)og fandt da også nogle billeder osv. Men den fandt dog ikke det hele.

Blue, smider du svar?
Avatar billede Blueeyez Mester
10. juli 2014 - 15:39 #4
Der findes flere værktøjer til følgende så blot igang med og google det :-)
11. juli 2014 - 07:03 #5
Under alle omstændigheder så bør (SKAL) omtalte HD straks slukkes og monteres som DUM SLAVE i et ANDET system !!!

Og DERFRA forsøge (?) diverse programmer ...