Avatar billede Confidenze Praktikant
15. juli 2014 - 14:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

GTX 770 Værdi?

Hej Alle.

Jeg overvejer at købe et GTX 770 4GB...
Spørgsmålet er hvor meget sådan et er værd lige nu?
Hvad skal man slippe for det?

Brugt er også en mulighed?

Eller er det bedre at vente på at 780 bliver billigere?

Har gtx 580 lige nu, og synes det begynder at halte lidt.
Avatar billede Slater Ekspert
15. juli 2014 - 15:17 #1
Er det ikke bare at tjekke edbpriser eller pricerunner? Det ser ud til at ligge fra ca. 2500.

Jeg tvivler på, du finder mange af et så specifikt og relativt nyt kort brugt. Der er et enkelt på dba.dk til mindst 2000 kroner. Så er spørgsmålet om det er den lille forskel værd, ikke at være sikker på det virker.

780? Det er et bedre kort - cirka 20% bedre - men det koster også en del mere lige nu. Kun du kan vurdere om du gider vente på et prisfald.
Avatar billede Confidenze Praktikant
18. august 2014 - 10:19 #2
tak