Avatar billede tos Praktikant
05. august 2014 - 09:28 Der er 3 kommentarer

Indlejring af Outlook kalender på intranet

Jeg er absolut ingen ekspert i Outlook/Exchange - total novice :)
Jeg har googlet en del og er ikke sikker på om det er muligt eller ej. Jeg vil gerne indlejre en Outlook kalender på et intranet der er lavet i PHP. Kalenderen viser fx møder i huset i dag og opdateres flere gange dagligt.
Er det muligt at lave fx en iframe af en kalender eller skal man have gang i fx PHP Exchange Web Services (php-ews) (smid gerne et eksempel)?
Avatar billede jakobdo Ekspert
05. august 2014 - 15:40 #1
Tror php-ews er løsningen.
Der er lidt blandet eksempler her: https://github.com/jamesiarmes/php-ews/wiki
Avatar billede tos Praktikant
07. august 2014 - 11:19 #2
jakobdo: ja det tænke jeg nok - Typisk at det ikke skal være let med Exchange :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
07. august 2014 - 11:21 #3
Det er desværre også min erfaring. :o)