Avatar billede hinkesten Praktikant
25. august 2014 - 11:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Filtrere med minimums-værdi i pivot-tabel

Hej,

Jeg sidder med en pivottabel hvor jeg ønsker at filtrere de emner fra, hvor item price er under 100.

Jeg har ledt og ledt, men kan simpelthen ikke finde værktøjet som jeg skal bruge her - er der nogle der kan hjælpe?

Pft
Avatar billede hinkesten Praktikant
25. august 2014 - 11:01 #1
Det skal måske siges at jeg sidder med Excel 2010
Avatar billede bak Seniormester
25. august 2014 - 20:39 #2
stil dig i venstre side af pivottabellen (Row labels), højreklik og vælg "Filter" og så "Value filters". Her kan filtrere på værdierne i pivottabellen, så du kun ser det du har brug for.
Avatar billede hinkesten Praktikant
26. august 2014 - 08:11 #3
Jeg kan ikke finde det du nævner - eller så forstår jeg det bare forkert!?

Har taget et screenshot af mit Excel-ark med pivottabellen, måske du gider tage et kig:

http://peecee.dk/uploads/082014/ExcelSS.png

Går ud fra at Row labels er Rækkenavne, men derefter går jeg ca. død i din beskrivelse :D
Avatar billede hinkesten Praktikant
27. august 2014 - 08:31 #4
Slet ingen der kan hjælpe med dette? :-( er på bar bund
Avatar billede bak Seniormester
28. august 2014 - 14:23 #5
Tryk på filterknappen (tragten) ved 'Rækkenavne' i A6 og vælg Værdi-filter. Vælg så det filter du vil benytte (fx større end eller lig med. skriv så 100.
Beklager . jeg har ikke dansk version af Excel, kun engelsk.
Avatar billede hinkesten Praktikant
29. august 2014 - 19:18 #6
Tak for det, det virker - vil du alve et svar?
Avatar billede bak Seniormester
03. september 2014 - 18:04 #7
ok, kommer her :-)