Avatar billede klausrw Juniormester
26. august 2014 - 15:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke overføre for stor (!) fil fra ekstern harddisk

Hej

Jeg har en ny PC med Windows 8.1, hvor jeg skal overføre filer fra den gamle PC, der ligger på en ekstern Harddisk. Imidlertid får jeg følgende fejlbesked: 0x800700DF filen er for stor. Den kunne ellers fint komme fra den gamle PC og over på den eksterne Harddisk.

Nogle bud?

:-) Klaus
Avatar billede keysersoze Guru
26. august 2014 - 15:57 #1
Hvis disken er FAT32 så skal den laves om til en NTFS.
Avatar billede PrOz Nybegynder
26. august 2014 - 16:01 #2
Det er din harddisks partition, lav den om til NTFS, via kontrol panel, administration, computeradministration, diskhåndtering :)
Avatar billede jokkejensen Novice
26. august 2014 - 16:24 #3
FileSizeLimitInBytes kan også være sat for lavt hvis det er en ntfs, rettes gnm regedit:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\WebClient\Parameters

Sæt den evt til 4294967295 som foreslået af MS.

- Desuden tror jeg slet ikke windows 7+ kan installers på fat32, men der kan selvfølgeligt oprettes en partition I fat32, men det er vist ikke en default værdi længere.
Avatar billede klausrw Juniormester
26. august 2014 - 17:56 #4
Hejsa

Tak for de hurtige svar. Såvel ekstern harddisk som harddisken på den nye PC, var / er sat op til NTFS.

JokkeJensen ramte helt plet med hensyn til registreringsdatabasen, så nu fungerer det helt perfekt. Tak for det. Hvis du opretter et svar, skal du få dine velfortjente point.

Nok engang tak for hjælpen.

:-) Klaus
Avatar billede PrOz Nybegynder
26. august 2014 - 19:47 #5
Snukt :)