Avatar billede jih Nybegynder
12. september 2014 - 19:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

HP Pavillion 15-p080no "vågner" ikke fra sleep mode

Hej,

jeg har lige (i går) købt en HP Pavillion 15-p080no af elgiganten.
http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/HP15P080NO/hp-pavilion-15-6-laptop-der-er-perfekt-til-studiet

Mit problem er at når jeg trykker på power knappen, lægger skærmen ned, eller bare hvis den har stået tændt længe nok til at gå i sleep mode, vil den bare ikke vågne igen.
Jeg har prøvet at trykke på power knappen, enter, space, escape, museklik, men der er bare intet der virker. Jeg bliver nødt til at holde sluk knappen inde indtil den lukker ned og så starte den igen. Der tænker jeg at det kan da ikke være optimalt for computeren, så det skal jeg vist have fundet en løsning til.

Er der nogen der kender til problemet og evt. har en løsning til det? Jeg vil prøve alt, for jeg vil helst undgå at gå tilbage med den, da jeg har installeret en del på den. Men jeg går selvfølgelig tilbage med den, hvis problemet umiddelbart ikke kan løses.

// jih
Avatar billede Antlars Novice
12. september 2014 - 20:36 #1
Har du læst din manual? På side 42 står der:
To exit Sleep:
● Briefly press the power button.
● If the display is closed, open the display.
● Press a key on the keyboard.
● Tap or swipe the TouchPad.
When the computer exits Sleep, the power lights turn on and your work returns to the screen.
http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c04325198.pdf
Avatar billede jih Nybegynder
13. september 2014 - 22:11 #2
Jeg har prøvet alt det der, bortset fra "Tap or swipe the TouchPad", men det virker ikke. Jeg tænker om det kan være en software fejl eller en hardware fejl? Er det en hardware fejl, kan jeg benytte mig af min garanti, men hvis jeg kunne fikse det selv, kunne jeg undgå alt det bøvl med at returnere og vente på at få varen retur igen.
Avatar billede jih Nybegynder
15. september 2014 - 12:22 #3
Nu virker det lige pludselig, uden at have gjort noget for at fikse problemet. Lukker her..