Avatar billede perlys Praktikant
17. september 2014 - 14:48 Der er 1 kommentar

Projektor

Hejsa - jeg har en Ben-Q projektor som har en sort plamage på billedet - har haft pæren ude og den ser fin ud - nogen der ved hvad det kan være?

http://www.v12.dk/proj.jpg
Avatar billede zagger Juniormester
18. september 2014 - 11:53 #1
Det ligner pixelfejl, som typisk skyldes fejl på billedchippen. Det kan skyldes at den bliver, eller har været, for varm. Er chippen først beskadiget kan den ikke repareres, men skal udskiftes.