Avatar billede kimlarsen Praktikant
06. oktober 2014 - 22:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan Exchange Server afvikles fra en bærbar

Hej

Vi har allerede en dedikeret server i firmaet som jeg ikke kan få lov til at installere Exchange Server på !

Til gengæld har vi massere af ubrugt bærbare, som jeg godt kunne installere Exchange Server softwaren på og kable den til netværket.

Men kan jeg gøre det med Exchange Server ?

Er absolut NEWBEE indenfor Exchange Server, men vi mangler vanvittigt meget muligheden for fælleds kalendere, Notes og Tasks !
Avatar billede chalde Seniormester
07. oktober 2014 - 08:50 #1
Ja, Exchange kan afvikles fra enhver computer der lever op til hhv. hardware og OS krav.
Se f.eks. krav til exhcange 2013: http://goo.gl/nzHkE

Alternativt så kunne i se på en hosted løsning: http://office.microsoft.com/en-us/exchange/hosted-email-for-business-exchange-online-FX103739072.aspx
Avatar billede kimlarsen Praktikant
04. marts 2015 - 13:58 #2
Chalde - Smid lige et svar, du har vist point tilgode !
Avatar billede chalde Seniormester
04. marts 2015 - 14:31 #3
Bare behold point :)
Avatar billede kimlarsen Praktikant
12. juni 2015 - 09:01 #4
-