Avatar billede Emil3129 Novice
15. oktober 2014 - 21:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem med at åbne poirt

Hej jeg har en Tilgin router, jeg har aldrig haft problemer med at åbne porte men nu kan jeg ikke.
Hvis jeg går ind på http://www.yougetsignal.com/ og ser om min 80 port er åben siger den, at den er lukket, den siger alle mine porte er lukket.

Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede MADOlsen Forsker
16. oktober 2014 - 08:04 #1
Dette er dit spørgsmål nummer 25 (tillykke med jubilæet i øvrigt), og du har endnu ikke lukket et eneste af de 24 foregående. Hvis du begynder på det, bliver det nok noget nemmere at få hjælp herinde.
Avatar billede Emil3129 Novice
16. oktober 2014 - 20:11 #2
Ok fedeko