Avatar billede mabey Nybegynder
01. november 2014 - 15:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Portfolio virker ikke på Ipad

Hey

Jeg har købt et theme og fået lavet www.detlillesnedkeri.dk.

Jeg har et par problemer og håber der er en der ude som kan hjælpe.

1) Min portfolio del (projekter) virker ikke på Ipad. Når man 'hover' over et billede kommer den her kasse frem med en knap 'læs mere'. Den kan jeg ikke trykke på, på Ipad'en, med mindre jeg trykker, holder og vælger åben i ny fane. Og det er jo ikke meningen.
Hvad er løsningen? Er det en eller anden setting jeg skal aktivere? Skal jeg finde et andet plugin - i så fald, hvad skal jeg kigge efter for at det også vil virke på Ipad'en?
Jeg har kig på et andet plugin, men vil sikre mig at problemet ikke bare fortsætter.

2) På min slider på forsiden har jeg noget tekst. 'Velkommen...' osv.
Den tekst går ud over siden så snart jeg ryger på Ipad eller mobilen. Jeg kan deaktivere slideren når hjemmesiden åbnes på mobilen, men så virker den heller ikke på Ipad. Det er en løsning, men en jeg helst gerne vil undgå. Nogen ideer?
Jeg har prøvet at gøre teksten mindre, men jeg synes ikke den må være mindre end den er nu.

Jeg er newbie, så er ikke så skarp hvis det bliver vildt teknisk!

På forhånd tak!
Martin
Avatar billede mabey Nybegynder
01. november 2014 - 18:17 #1
Det er åbenbart ikke alle der oplever dette problem...
Hvis nogen har et bud på hvad det kan skyldes, så meld gerne ind.

Tak.
Avatar billede mabey Nybegynder
16. november 2014 - 00:21 #2
nå...