Avatar billede stejuu Novice
01. november 2014 - 20:59 Der er 1 løsning

Data fra SQL præsenteret i browser ved hjælp af Visual studio

Jeg er ved at blive vandvittig.

Er ret ny i Visual studio, men rimelig i MS SQL.

Har på maskinen installeret Visual studio 2013 og SQL server management 2012 som er opgraderet fra en SQL Server 2008 R2

Jeg kan oprette databaser og tabeller uden problemer i SQL og kan også se dem i Visual studio, men!

Jeg har oprettet en LINQ to SQL Classes hvor det, i alle de tutorials og uoyTube videoer jeg har set, skulle være muligt at drag ond drop tabeller fra Server Explorer ind til design surface.

Når jeg gør det får jeg følgende fejl meddelelse:

"The selected object(s) use an unsuportet data provider.

Jeg har behov for at få vise summen af nogle tal i en browser ud fra nogle kriterier der er relateret til nogle tidsintervaller.

kære i søde rare mennesker derude der har uendeligt meget mere forstand på programmering end jeg har HJÆLP

(Skriver applikationen i C#)
Avatar billede stejuu Novice
16. januar 2015 - 12:54 #1
Fandt en anden løsning