Avatar billede osito Nybegynder
04. november 2014 - 23:18 Der er 2 kommentarer

PC til TV via HDMI

Hej

Jeg har 2 stk PC monitor koblet til min computer.

Opløsning på de 2 skærme:
Skærm 1: 1920x1080 (Primær skærm)
Skærm 2: 1680x1050

Jeg vil så gerne have koblet mit TV til computeren via et HDMI kable.

Tv:
Skærm 3 (TV) - (Samsung UE40C6005) - Opløsning: 1920x1080 - 100 hz

Jeg har koblet det til computeren via HDMI kablet, og går herefter ind i Skærmopløsning og vil clone skærm 1 (Primær PC Skærm) og Skærm 3 (TV), hvorefter den siger den kan ikke gemme mit valg.

Hvordan får jeg computeren til at gemme mit valgt, så hvad jeg gør på skærm 1 kommer over på skærm 3 mit tv?

Jeg har prøvet at ændre hz til 100 på skærm 1, så det er det samme, men det fungere heller ikke.

På forhånd tak
Avatar billede BedreHusogHave Nybegynder
05. november 2014 - 10:31 #1
Hej Osito

Eftersom den ikke kan gemme det, så er det formentlig ikke pga hz.
Hvilket operativ system bruger du?
Hvordan er skærmene tilsluttet din computer?

De bedste hilsner
Christian
Avatar billede osito Nybegynder
05. november 2014 - 10:37 #2
Jeg kører Windows 7.

de 2 computer skærme kører på mit grafikkort via DVI stk, også kører jeg HDMI stk også på mit grafikkort.

Grafikkortet er et: Geforce GTX 560