Avatar billede Slettet bruger
15. november 2014 - 15:47 Der er 1 kommentar

Gendanne slettede SMS'er fr Ihpone 5S

Hej,
Jeg har været så uheldig at få slettet en SMS tråd på min Iphone. Jeg kan ikke gendanne fra Itunes eller Icloud, da jeg ikke har taget kopi inden sletningen.
Jeg har prøvet 2 programmer WondershareDrFone og Leawo IOS DataRecovery, men ingen af de nævnte programmer kan gendanne min slettede SMS.
Er der nogen som har en løsning?
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2014 - 08:54 #1
Er der virkelig ikke nogen, som ved hvordan man gendanner slettede SMS'er?????