Avatar billede johnwpd Praktikant
29. november 2014 - 17:21 Der er 7 kommentarer

Link virker ikke i Windows Live mail

Når jeg klikker på et link i Windows Live Mail kommer der efter et øjeblik et pop-up  "Server-udførelse mislykkedes" men jeg kommer aldrig til det pågældende links hjemmeside.
Pc'en kører Win8.1 og WLM er vers. 15.4.3555.0308
Jeg har forsøgt at afinstallere/geninstallere/reparere WLM.
Jeg har afinstalleret Antivirus og deaktiveret Defender og jeg har prøvet at gendanne til et tidligere tidspunkt - alt sammen uden resultat.
Situationen er måske opstået efter en Win-opdatering?
Er den eneste løsning måske en recovery til fabriksindstillinger?
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2014 - 03:51 #1
altså et link i en email ?
og intet sker ?

det ku jo være at det er et malwarelink, og derfor sker der ikke noget (hehe), tror du!

men ellers, altså webservere er ikke altid parate med sider når du kalder, det kan tage 1-flere dage inden en webside kører igen, eller der kan være en fejl.
Avatar billede johnwpd Praktikant
01. december 2014 - 10:39 #2
-- jeg fik ikke formuleret mig helt korrekt.
Det er et generelt problem, altså det er alle links der ikke giver resultat.
01. december 2014 - 13:52 #3
Har du - måske uden du har bemærket det - installeret en 'alternativ' browser (Internet viser) i stedet for IE (InternetExplorer) ?

IE - Funktioner - Internetindstillinger - Programmer - Standard Webbrowser - [Benyt som Standard] ...

http://windows.microsoft.com/en-GB/windows7/Change-your-default-web-browser

---
Avatar billede johnwpd Praktikant
01. december 2014 - 14:04 #4
@karise_larry
Tak for svar - Godt tip - men desværre. Jeg har prøvet både IE, Firefox og Crome som default browser med samme nedslående resultat.
01. december 2014 - 14:20 #5
Hvis du "Copy" linket og

[Start[ [Kør]

sætter det ind i den kasse  [ENTER] ... hvad så ?
Avatar billede johnwpd Praktikant
01. december 2014 - 14:27 #6
@karise_larry
... så kommer jeg fint ind på hjemmesiden - det samme hvis jeg kopierer linket ind i browserens adresselinie.
Avatar billede johnwpd Praktikant
06. december 2014 - 11:18 #7
Der er ikke nogen løsning - jeg har kørt recovery på pc'en.

Tråden lukkes