Avatar billede tobiasandersen Nybegynder
05. december 2014 - 18:22 Der er 6 kommentarer

Mousepad og Usb ASUS

Okay så min mousepad virker når jeg starter min computer men efter noget tid så står den helt stille ligemeget hvad jeg gør.

Derudover bliver min mus noglegange ikke genkendt af computeren hvor jeg skal tage den ud og sætte den ind igen mange gange før det virker
Avatar billede claes57 Ekspert
05. december 2014 - 18:44 #1
hvor gammel er maskinen?
windows version?
har det virket korrekt før?
hvornår opstod fejlen?
Avatar billede tobiasandersen Nybegynder
08. december 2014 - 12:25 #2
Købte den i sommers, det windows 8, Den har altid virket korrekt hvilket den stadig gjorder de første 3 min efter computeren var tændt. Kan ikke huske hvornår fejlen opstod.

Det virker godtnok nu igen men skal til eksammen imorgen så vil gerne hører om i har et forslag til hvad jeg kan gøre hvis det sker igen.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. december 2014 - 15:35 #3
bare sørg for, at du løbende gemmer dit arbejde (typisk Ctrl+S) så sker der ikke noget. Det er kun hvis arbejdet ikke er gemt, at maskiner går ned (ok - ikke altid - men man husker det bedre).
Avatar billede tobiasandersen Nybegynder
08. december 2014 - 17:09 #4
Det mere med musen jeg mener hvis den ligepludselig går i stå
Avatar billede claes57 Ekspert
08. december 2014 - 17:24 #5
tastatur virker - så Ctrl+S og herefter genstart - det burde klare det.
Avatar billede tobiasandersen Nybegynder
08. december 2014 - 22:48 #6
Tak