Claus Due

Strategic advisor og CRM-evangelist

E-Mail

claus@due.dk

Twitter

@clausdue

Linkedin

Se Claus's LinkedIn profil

Claus er managementrådgiver, foredragsholder og forfatter til 2016-bogen ?Når CRM er et flop. Hvad gør man så? samt en lang række bøger om marketing, salg og forandringsledelse.

Claus Due er indehaver af virksomheden Due & Partners, der arbejder med analyser, rådgivning og organisationsudvikling.

Virksomheden arbejder med CRM, ledelsesrapporter med eller uden integration til CRM og ERP samt analysevirksomhed, der kortlægger og rådgiver om effekten af kommunikation som annoncer, bannere og kampagner.
4 artikler på Computerworld

Claus Due

19

Der står jo idiot i nakken på én, hvis man er kunde hos det samme teleselskab for længe - og det er synd

Klumme: Man er lidt til grin, hvis man bliver længere hos en leverandør end højst nødvendigt, for så kan man være sikker på at betale mere end andre. Teleselskaberne straffer loyalitet. Hvorfor er det lige sådan?

5. maj 2017 kl. 11.01 | læs »
1

Julefrokost-syndromet er den sikre vej til fiasko i dit CRM-projekt

Klumme: Det er nemt at foræde sig. Det gælder også, når man skal implementere CRM. Små franske portioner er meget bedre.

21. december 2016 kl. 06.00 | læs »
10

Digitalisering smadrer dine kunde-forhold: Pas på du ikke ender med en regelstyret zombie-kultur

Klumme: Hvis vi er dygtige nok og sørger for at holde velkendte men snart glemte dyder i hævd, kan digitaliseringens bæst måske ende med at blive til glæde for alle. Indtil videre går det skidt

14. december 2016 kl. 10.19 | læs »
8

CRM-flop er altid it-sælgerens skyld: Her er fem veje til at vende fiasko til succes

Klumme: Der er fem grunde til, at CRM meget ofte bliver et flop. Og fem veje til at vende fiasko til succes.

21. oktober 2016 kl. 10.55 | læs »