Avatar billede slasher_x Novice
04. juli 2016 - 12:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Max antal port forward entries

Hej eksperter.

Jeg er blevet bedt om at finde en standard router der kan håndtere minimum 38 portforward entries. Har i nogen gode bud på en stabil router, til en overkommelig pris, der kan håndtere det ønskede antal?

Pft. Mikael
Avatar billede Mikkel Clement Seniormester
11. juli 2016 - 11:17 #1
Hej Mikael,

kan du forklare lidt mere om formålet med den? Hvor mange enheder der skal bruge den, privat eller virksomhed, andre enheder som den skal arbejde sammen med, er der specielle krav til firewall, hvor stor trafik skal den kunne klare etc.

Der er rigtig mange faktorer der spiller ind før vi kan give dig et brugbart bud.

Denne artikel forklarer aspekterne i routere godt og let forståeligt, og kan måske give dig en ide om hvilken type router du er ude i: http://www.pcworld.com/article/256683/what_separates_business_routers_from_consumer_routers_.html

Mvh Mikkel
http://lighthousetech.dk
Avatar billede slasher_x Novice
11. juli 2016 - 23:22 #2
Jeg synes nu spørgsmålet er ret basalt. Der skal kobles x antal HD kameraer på den og optagelser skal streames til server på anden lokation. Derfor behovet for port forward.

Hvilken router kan klare at forwarde det antal porte jeg havde brug for?

Imidlertid har jeg løst problemet ved at benytte port range istedet for at forwarde enkelte porte.