Avatar billede Juniormester
26. august 2016 - 09:38 Der er 10 kommentarer

Glemt pinkode til mytech tablet.

Hej

Jeg har fået en 7" mytech android tablet i hånden, som skal bruges til lidt 7 kabale og facebook, men er låst med en pinkode, hvordan kan jeg resete den?, håber nogen har erfaring med denne, som kom gratis med illusteret videnskab. Den har en power knap og et lille hul til reset, men men, intet virker.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. august 2016 - 10:10 #1
Du skal sandsynligivs holde resetknappen inde 7-10 sekunder. Evt. samtidig med at du trykker på power. Men det er et gæt... - jeg kender ikke tabletten.
Avatar billede Juniormester
26. august 2016 - 10:24 #2
Det er også prøvet, det virker som om, det lille hul til reset bare slukker den, jeg har været igennem mange kombinationer, men mangler lige den rigtige ;-)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. august 2016 - 11:05 #3
Det skal nok passe, at "reset" ved enkelt tryk blot slukker den.

Jeg gætter på, at når den så er slukket, skal du holde den inde, mens du trykker på power - og holder power inde, indtil der sker noget specielt på skærmen.

Så bør den starte op i "recovery mode", hvor du kan vælge at fabriksgendanne den.

Men kombinationen plejer godt nok ikke at være reset knappen, men snarere "lyd op" og power... - eller hele 3 knapper. Det kan bare ikke lade sig gøre, hvis du kun har power og reset...
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. august 2016 - 11:08 #4
HVIS der er flere knapper, er her en engelsk guide:

-Power off your device
-Hold the power button + volume up key
-On the boot menu release the keys then use the volume keys to highlight the factory reset/data wipe option
-Press your power button to make the selection to factory reset your device
-After this is completed use the volume keys to highlight the reboot device option
-Press the power button to make the selection

fra: http://www.askmefast.com/How_to_hard_reset_my_mytec_model_988-qna6927886.html#q5742762
Avatar billede Juniormester
26. august 2016 - 11:19 #5
Der er nemlig kun en power knap, volume er på skærmen efter boot.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. august 2016 - 11:30 #6
Hvad sker, hvis du bruger forkert mønster 5-6 gange i træk - den kommer ikke og spørger efter brugernavn og password til recovery? - det kunne være en udvej.
Avatar billede Juniormester
26. august 2016 - 11:34 #7
Åhh, det er ikke et mønster, blot 4 tal, en pin kode.
Avatar billede Juniormester
28. oktober 2017 - 01:44 #8
ingen. opgivet.
Avatar billede Juniormester
28. oktober 2017 - 01:44 #9
opgivet.
Avatar billede jalved Ekspert
28. oktober 2017 - 02:05 #10
Hvis du ikke finder ud af det, så prøv at kontakte Mytech på deres Facebook-side - og sats på, de kan engelsk :-)

Lidt i tvivl, om det er Mytech eller Mytec...

https://www.facebook.com/Mytech-1800663830198215/

https://www.facebook.com/mytecmobile/