Avatar billede HaxCookiesDK Mester
20. oktober 2016 - 13:33 Der er 4 kommentarer

PSU til 2 GPU

Jeg har en gtx 760 og snart opgraderer til en gtx 1060. Min PSU er på 530W. Jeg vil lige høre om jeg kan køre dem begge samtidigt.
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2016 - 13:52 #1
det lyder som en dårlig ide. jeg tror du skal have fat i en 750/800 watt psu
Avatar billede HaxCookiesDK Mester
20. oktober 2016 - 14:06 #2
Det var bare lige om jeg kunne. Men tak for det :) Ville ellers bruge 760'eren til som PhysX kort.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
20. oktober 2016 - 14:20 #3
Lige en bemærkning: Lad være med det! Det giver ingen mening at køre et separat kort til PhysX - energiforbruget står på ingen måde mål med hverken det du "sparer" dit primære kort for eller de potentielle driverproblemer, du løber ind i.

Prøv at Google det, så vil du se RIGTIG mange, der har gjort forsøget og kasseret løsningen. Et 1060 har rigelig kræfter til det hele, også på en 530W PSU.
Avatar billede HaxCookiesDK Mester
20. oktober 2016 - 14:22 #4
Okay. Tusind tak