Telmores erhvervstilbud også til private

Erhvervslivet har fået endnu et discount-produkt, når medarbejderne skal udstyres med mobiltelefoner. Telmores priser er foreløbigt de laveste, og private kan også være med.

Telmore går nu efter erhvervskunderne med et nyt pærodukt, der foreløbig byder på landets laveste listepriser på mobiltelefoni.

Kunderne skal nu kun betale 85 øre per minut for mobilsamtaler og 17 øre per SMS-besked, inklusive moms. Det er en kende billigere end CBB Mobils erhvervs-produkt og Smarttalks standard-produkt, der ellers har været markedets billigste.

En Telmore Pro-aftale forudsætter, at man i forvejen er Telmore-kunde og desuden betaler 199 kroner for tillægsaftalen.

Sådan en aftale kan private også indgå for at opnå de lidt lavere priser. Private betaler i dag en krone per minut for mobilsnak og 20 øre for SMS-beskeder.

Telmore satser dog på erhvervsmarkedet. Mange erhvervskunder i dag er vant til specialaftaler, hvor priserne falder afhængig af forbruget.

- Vi har gjort mobiltelefoni for private gennemskueligt. Nu vil vi tage en ordentlig luns af erhvervsmarkedet ved at gentage successen med et helt enkelt produkt, siger Telmores direktør, Frank Rasmussen.

Erhvervskunderne betaler fortsat Telmores høje pris for GPRS-dataforbrug på 18,75 kroner per megabyte og 25 kroner per måned i abonnement.

Det arbejder Frank Rasmussen dog på at få lavet om, efter at CBB Mobil forleden sænkede prisen på GPRS til 9,99 kroner per megabyte og nul kroner i abonnement.




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
Alfapeople Nordic A/S
Rådgivning, implementering, udvikling og support af software og it-løsninger indenfor CRM og ERP.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
ERP-trends 2024

Bliv derfor inspireret til, hvordan du kan optimere dine systemer og processer når af nogle af de fremmeste eksperter på ERP-markedet dele deres iagttagelser af det aktuelle marked og vurderinger af, hvad vi har i vente de kommende 3-5 år. Vi sætter også fokus på, hvordan udviklingen kommer til at påvirke din organisation, hvordan du bedst forbereder og planlægger ERP-indsatsen og om, hvilke faldgruber du skal være opmærksom på.

02. maj 2024 | Læs mere


Datadrevet forretning: Skab enestående kundeoplevelser med viden og data i centrum

Data står i centrum, når du skal styrke kundeoplevelsen – eller det burde det i hvert fald gøre. På denne konference vil du møde eksperter indenfor CX og komme i dybden med, hvordan du sætter data, transparens og viden til at arbejde for dig i din Customer Experience-strategi.

07. maj 2024 | Læs mere


Kunstig Intelligens (AI) Masterclass - fra futuristisk idé til uundværlig ressource

Velkommen til en Masterclass om kunstig Intelligens (AI) og den transformative kraft, som kan tage din organisation og karriere til næste niveau. AI er gået fra at være en futuristisk idé til at blive en uundværlig ressource for virksomheder over hele verden og har allerede sat sit præg på den måde, som vi arbejder på, træffer beslutninger og kommunikerer med vores kunder.

07. maj 2024 | Læs mere