Interne mails:Netcompany har kendt til datatyveri lang tid før offentligheden fik det at vide

Artikel top billede

Lars sælger kaffekapsler for millioner på Amazon med vækst på op til 20 procent om måneden - men der er en bagside

Fra Computerworlds arkiv: Lars Mansfeld-Giese er en glad og tilfreds mand, for hans firma sælger økologiske kaffekapsler på Amazon for millioner og oplever heftig og vedvarende vækst. Han tøver ikke med at anbefale andre danske nicheproducenter at gå samme vej - men der er også en bagside, som bekymrer ham en del.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Erfaringerne med syv måneders millionomsætning på Amazon
  • Indsigt i de væsentligste forskelle på traditionel e-handel og handel på Amazon
  • Viden om dokumentationskrav på Amazon
1.290
6:30 min
Denne artikel stammer fra Computerworlds arkiv. Den blev første gang bragt 10. april 2018.

Efter otte måneders salg af Nespressokompatible kapsler med økologisk kaffe på Amazon i England og Tyskland er Lars Mansfeld-Giese ikke i tvivl om, det var en god ide at bruge Amazons markedsplads.

Salget fra hans firma Realcoffee bare vokser og vokser, og selv efter så mange måneder på markedspladsen, er væksten på månedsbasis ret voldsom.

“Vores omsætningsvækst fra januar til februar i år var cirka 20 procent på Amazon - det ser vi slet ikke på andre markeder”, siger Lars Mansfeld-Giese.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Interne mails: Netcompany har kendt til datatyveri lang tid før offentligheden fik det at vide

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Svenske myndigheder opgiver at finde alternativer til Microsoft: Er tilbage på Office 365 og Teams

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Elgiganten-ejer afviser for anden gang købstilbud fra USA: Kan ende på kinesiske hænder

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

40 kommuner og to regioner klar med kæmpe fælles-udbud til 180 millioner kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

AWS i Danmark bruger dette særlige greb til at lægge planer med kunderne: ”Det har vi brugt de seneste 20 år i Amazon”