Topnyhed:Ingrid Mjøen stopper som dansk landechef i Oracle: Skifter til international toppost

Artikel top billede

Demant forventer først at være i fuld drift midt i oktober - mere end seks uger efter hacker-angreb

Demant forventer først at være fuldt køreklar efter hackerangrebet midt i oktober. Til den tid har selskabet været i knæ i mere end seks uger efter angrebet.

Premium Kun for abonnenter

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

LogPoint-topchef Jesper Zerlang indsætter tidligere Superliga-spiller som ny dansk landechef

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ingrid Mjøen stopper som dansk landechef i Oracle: Skifter til international toppost

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

“Holdningen er tilsyneladende, at it ikke har indflydelse på medarbejdertilfredshed”

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

ATP vil slette koden til sit hastudviklede it-system til udbetaling af milliarder af feriepenge-kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

DSB vil i gang med at indsamle teledata på de tog-rejsende: Data skal anvendes til at optimere tog-rejserne


Premium
LogPoint-topchef Jesper Zerlang indsætter tidligere Superliga-spiller som ny dansk landechef
Jesper Zerlang overlader pladsen som landechef for det danske marked hos it-sikkerhedsselskabet LogPoint. I stedet skal han fokusere på jobbet som topchef for hele koncernen, der er til stede i ni lande.
Computerworld
Efter Windows 11-lækket: Her er de nye elementer - og lanceringsdatoen
Podcast: Hvad kan Windows 11 tilbyde? Hvad kræver det af dit hardware? Hvornår kommer det? Og hvorfor har NNIT indsat Pär Fors som ny topchef? Ham har vi mødt på hans kontor i Søborg. Få svarene i denne episode af Computerworlds nyhedspodcast.
CIO
Årets CIO 2021: Nu skal Danmarks dygtigste CIO findes - er det dig? Eller kender du en, du vil indstille?
Det er den mest eftertragtede titel for danske it-chefer og CIO'er, der er på spil, når Årets CIO kåres 16. september 2021. Søg selv eller prik til en, som du kender - og læs mere om prisen her.
White paper
Nu bliver det personligt: Social messaging indtager support og kundeservice
Kunder foretrækker i stigende grad at kommunikere med virksomheder på samme kanaler som de bruger i samtaler med deres venner.