Artikel top billede

Image 2020: Lenovo har skabt sig et suverænt omdømme hos de danske kunder: “Vi er helt maniske med kundetilfredshed”

Computerworld Image 2020: Lenovo har skabt sig et suverænt omdømme ude hos kunderne. Det er det lange, seje træk, der gør forskellen, lyder det fra dansk landechef Peter Juul Jørgensen, som står i spidsen for en organisation, hvor kundernes tilfredshed er topprioriteten.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Indblik i Lenovos præstation i årets Image-undersøgelse
  • Hvorfor selskabet er maniske med kundetilfredshed
  • Landechef Peter Juul Jørgensens opskrift på et stærkt image
1.324
6:45 min
Dette er en artikel fra Computerworlds store årlige Image-undersøgelse af it-branchen. Resultaterne offentliggøres løbende over de kommende par uger.

Der er en ikke en finger at sætte på den service, som Lenovo leverer.

Sådan lyder responsen fra skaren af kunder og potentielle kunder, der har deltaget i Computerworlds image-undersøgelse 2020.

Det er glædelige nyheder, lyder det fra Peter Juul Jørgensen, der er Lenovos danske landechef.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

"Et tillidsbrud" fra Microsoft: I denne populære Windows-funktion kan man logge ind med et udløbet password

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsoft vil opbevare nødkopier af sin kildekode centralt sted i Europa: Her skal kildekoden ligge

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

André Rogaczewski efter stærkt regnskab: "Vi har noget, som er ekstremt relevant i den tid, som vi lever i"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Stort antal servere sårbare over for alvorligt sikkerhedshul i SAP-system

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er Microsofts fem vigtigste løfter til Europa: Vil modstå Trump og indsætte særlig europæisk bestyrelse