Artikel top billede

Image 2020: Lenovo har skabt sig et suverænt omdømme hos de danske kunder: “Vi er helt maniske med kundetilfredshed”

Computerworld Image 2020: Lenovo har skabt sig et suverænt omdømme ude hos kunderne. Det er det lange, seje træk, der gør forskellen, lyder det fra dansk landechef Peter Juul Jørgensen, som står i spidsen for en organisation, hvor kundernes tilfredshed er topprioriteten.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Indblik i Lenovos præstation i årets Image-undersøgelse
  • Hvorfor selskabet er maniske med kundetilfredshed
  • Landechef Peter Juul Jørgensens opskrift på et stærkt image
1.324
6:45 min
Dette er en artikel fra Computerworlds store årlige Image-undersøgelse af it-branchen. Resultaterne offentliggøres løbende over de kommende par uger.

Der er en ikke en finger at sætte på den service, som Lenovo leverer.

Sådan lyder responsen fra skaren af kunder og potentielle kunder, der har deltaget i Computerworlds image-undersøgelse 2020.

Det er glædelige nyheder, lyder det fra Peter Juul Jørgensen, der er Lenovos danske landechef.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

”Det fylder helt oppe på direktionsgangene:" Danske topkonsulenter løfter sløret for det allervigtigste it-tema lige nu

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Det benytter de den danske supercomputer Gefion til: Topchef Nadia Carlsten løfter sløret for AI-computerens brugere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Support til Exchange 2016 og 2019 udløber om mindre end en måned: Sådan bør du gøre ifølge Microsoft

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan har IBM Danmark hentet store gevinster ved at indføre AI: Er blevet 230 færre medarbejdere på grund af AI

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

En af verdens største cloud-transformationer er færdiggjort: 100.000 medarbejdere er blevet koblet på