Artikel top billede

(Foto: Foto: Rasmus Ferdinand Ginman)

Fra Sennheiser Communications til Epos: "Vi brugte et år på at skabe brandet - for vi ville gøre det ordentligt"

Interview: Ved opløsningen af det succesrige Sennheiser Communications blev Epos skabt. Nu har selskabet kastet sig ud i en global lancering af et helt nyt headset-brand målrettet enterprise- og gaming-segmentet. Se topchef Jeppe Dalberg-Larsens plan for selskabet her.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Hvordan Epos er skabt med afsæt i Sennheiser Communications
  • Indblik i selskabets globale lancering af et nyt brand
1.384
7 min
Sidste år kunne et nyt dansk headset-brand se dagens lys.

Epos er navnet på det brand, der med store ambitioner har kastet sig ud i en storstilet global lancering.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Efter pludselig exit fra Fujitsu Danmark: Tidligere topchef Keld Zornig er klar med nyt job

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Med sine løfter til Europa viser Microsoft vejen for de amerikanske tech-giganter - tilbage står stadig to store udfordringer

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Amerikansk militær kan sætte sig på danske telefrekvenser: Danske mobilkunder kan miste adgang

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Betjentene Mathias og Nicklas spiller centrale roller i dansk it-politi: Her er historien om den store cyber-aktion Operation Endgame

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsofts nye europæiske løfter løser ikke alle problemer, men særligt et punkt vækker glæde, siger Henning Mortensen