Artikel top billede

(Foto: Foto: Rasmus Ferdinand Ginman)

Fra Sennheiser Communications til Epos: "Vi brugte et år på at skabe brandet - for vi ville gøre det ordentligt"

Interview: Ved opløsningen af det succesrige Sennheiser Communications blev Epos skabt. Nu har selskabet kastet sig ud i en global lancering af et helt nyt headset-brand målrettet enterprise- og gaming-segmentet. Se topchef Jeppe Dalberg-Larsens plan for selskabet her.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Hvordan Epos er skabt med afsæt i Sennheiser Communications
  • Indblik i selskabets globale lancering af et nyt brand
1.384
7 min
Sidste år kunne et nyt dansk headset-brand se dagens lys.

Epos er navnet på det brand, der med store ambitioner har kastet sig ud i en storstilet global lancering.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Vil fyre tusindvis af ansatte globalt: Nu reagerer Microsofts danske organisation med 800 medarbejdere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Staten binder sig med ny aftale til Microsoft i usædvanlig lang tid - og det er der en særlig årsag til

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Pengene vælter ud af den danske Dynamics-kæmpe Cepheo i selskabets andet leveår - men forretningen buldrer frem

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Du skal opdatere hurtigst muligt: Alvorlig sårbarhed opdaget i Citrix-software

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske pensionsselskaber står til historisk milliard-tab, hvis salg af TDC går igennem: Så meget vil de sælge deres ejer-andel for