Artikel top billede

Apple fik tech-giganterne til at frygte for deres annonce-milliarder: Sådan har privacy-ændringerne i IOS 14 ramt Google, Facebook, Twitter og Snapchat

Annonce-mastodonterne som Facebook, Snapchat, Google og Twitter har længe snakket om de fatale konsekvenser af Apples privacy-ændringer. Nu har selskaberne aflagt første regnskab, hvor effekten af ændringerne kan måles.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Se hvor hårdt Apples privacy-ændringer har ramt Facebook, Google og Twitter
940
4:45 min
Med en enkelt ændring i sin privatlivspolitik har Apple skabt kaos og frygt hos en række amerikanske tech-giganter.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Juridisk tænktetank: Sådan bør vi begrænse dansk politis brug af ansigtsgenkendelse

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Europæisk kapitalfond vil investere milliarder i dansk it: Disse områder er i kikkerten

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Regeringen klar med længe ventet dato: På denne dato bliver NIS2 lov i Danmark - snart kan du få indsigt i hvad du skal

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Danske it-sikkerhedseksperter revser Center for Cybersikkerhed for ikke at melde klart ud: Vi slås jo med Rusland

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Knap 40 procent af disse it-folk tjener tjener mindst 57.000 kroner om måneden