Artikel top billede

(Foto: 2017 Getty Images / Dave Kotinsky)

Microsoft vil sætte CRM-systemet i baggrunden – Viva skal ride videre på bølgen efter Teams

I fremtiden vil CRM-systemer rykke mere over i backend, mens funktionerne i højere grad vil blive integreret i anden mere hvervdagsvenlig software – i hvert fald hvis det står til Microsoft.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Microsofts startegi om at skubbe CRM i baggrunden og håbet om, at Viva kan køre videre på Teams-bølgen.
591
3 min
Microsofts teknologier vil sandsynligvis føre CRM-systemer (customer relationship management) mere i baggrunden i fremtiden.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Socialdemokratiet vil give massiv offentlig støtte til europæiske AI-virksomheder

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Interne mails afslører: Derfor besluttede Microsoft at investere milliarder i OpenAI i 2019

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Jakob Høholdt fratræder som CEO for Sentia: Indsætter ny topchef fra Aeven

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Åbner for en af Danmarks største it-konsulentaftaler til 2,3 milliarder kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany har ansat 144 nye medarbejdere siden nytår: "Vi har fået travlt i Danmark," siger en godt tilfreds André Rogaczewski