Artikel top billede

(Foto: 2017 Getty Images / Dave Kotinsky)

Microsoft vil sætte CRM-systemet i baggrunden – Viva skal ride videre på bølgen efter Teams

I fremtiden vil CRM-systemer rykke mere over i backend, mens funktionerne i højere grad vil blive integreret i anden mere hvervdagsvenlig software – i hvert fald hvis det står til Microsoft.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om Microsofts startegi om at skubbe CRM i baggrunden og håbet om, at Viva kan køre videre på Teams-bølgen.
591
3 min
Microsofts teknologier vil sandsynligvis føre CRM-systemer (customer relationship management) mere i baggrunden i fremtiden.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

André Rogaczewski efter stærkt regnskab: "Vi har noget, som er ekstremt relevant i den tid, som vi lever i"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Stort antal servere sårbare over for alvorligt sikkerhedshul i SAP-system

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

IBM opretter ny konsulentenhed med fokus på Microsoft-teknologi: Samler 33.000 Microsoft-eksperter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er Microsofts fem vigtigste løfter til Europa: Vil modstå Trump og indsætte særlig europæisk bestyrelse

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Blæser til kamp for 30-timers arbejdsuge for danske it-folk