Artikel top billede

Danske kunder raser: Der har i ugevis været problemer med en række netbank-apps fra BEC efter en Android-opdatering

Der er stor utilfredshed fra kunderne hos en række banker, da deres apps i flere uger ikke har fungeret for visse Android-brugere grundet problemer med MitID efter en opdatering. Der er dog ting, brugere kan gøre midlertidigt for at løse problemet, og der arbejdes "kraftigt" på en permanent løsning.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om problemerne hos en række bank-apps fra BEC oplever.
  • Læs om, hvad du som bruger kan gøre indtil en løsning er klar.
525
2:45 min
"MitID integrationen virker stadig ikke! Kom nu ind i kampen."

"Få nu fixet fejlen, det er rigtig frustrerende at man ikke kan logge ind."

"Virker ikke. Bliver bedt om Mitid, men som om det kører i ring."

"Virker ikke sammen med mitid, og det har det ikke gjort i et stykke tid."

Sådan lyder anmeldelserne af blandt andet Spar Nord Mobilbank og AL-Bank (Arbejdernes Landsbanks app) inde på Google Play Store, som er Android-brugeres mest benyttede app-butik, og der er mange anmeldelser med samme budskab: Bankernes apps fungerer ikke i samspil med MitID.

Disse banker har særligt en ting tilfælles. De er kunder hos BEC.

Og flere af BEC's kunder, der benytter Android og særligt Samsung oplever lige nu problemer med MitID.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter