Artikel top billede

(Foto: Thomas Tolstrup)

Danske Better Collective sigter efter at blive størst i verden: Vil slå Disney-ejede ESPN inden for de kommende år

Interview: "Vi har cirka 170 millioner månedlige besøgende i vores seneste opgørelse," siger Jesper Søgaard, medstifter og topchef af Better Collective, hvis mål er at femdoble det tal.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Sådan vil Better Collective blive verdens førende sportsmedie
  • Endnu et rekordregnskab på vej
648
3:15 min
Inden for 10 år skal verdens største sportsmedie-koncern hedde Better Collective.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Ny app på vej til danskerne: Regeringen tager første skridt mod ny digital tegnebog

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsofts Satya Nadella: AI baner vejen for at samle Word, Excel og PowerPoint i ét program

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Europæisk alternativ til Microsoft 365 oplever enorm interesse: Donald Trump og JD Vance giver det kæmpe boost

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

It-system til kontrol af landbrugets kvælstof-udledning kommer til at koste mere end 200 millioner kroner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Han er CISO for over 300.000 ansatte: Nu kommer han med kras kritik af SaaS-leverandører og cloud