Artikel top billede

Franck Attia, CEO for Adobe i Norden

Det nye Adobes mission: At nedbryde data-siloer og sikre at kundernes store digitale satsninger er 'shoppable'

Interview: Franck Attia, Adobes nordiske direktør, job har ændret sig væsentligt siden han kom ind i via et opkøb. Nu handler det om at udfordre CEO'er, nedbryde data-siloer og sikre at kundernes store digitale satsninger nu også er shoppable.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Hvad Adobe-direktøren oplever som de største barrierer for den ægte digital forretning
  • Hvorfor Franck Attias synes virksomheden bør overveje udfordringerne ved mange digitale leverandører
854
4:30 min
De seneste år er konkurrencen blevet intensiveret mellem SAP, Microsoft og Salesforce om at blive det foretrukne styresystem for de stadigt mere digitale virksomheder.

Undervejs der er brugt milliarder på investeringer og opkøb: SAP har investeret i analysevirksomheder, Salesforce i kommunikationsplatforme og Microsoft har brugt fokuseret på at binde virksomhedernes allerede eksisterende Microsoft-produkter sammen.

Men spørger du Adobes nordiske direktør, Franck Attia, så er der måske knapt så overraskende et ekstra bud: Adobe.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsoft klar med nye løfter og særlige produkter til Europa: Se de nye cloud-løsninger og en række særligt udvalgte partnere

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Tre vigtige nedslagspunkter fra Folkemødet: To store temaer overskyggede alt andet

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Står tilbage med regningen: Itm8 taber klagesag over million-kontrakt til Atea med et brag

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Banedanmark udskyder igen kæmpe SAP-projekt efter problemer: Bliver mere end to år forsinket

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Mens andre fravælger amerikanske cloudtjenester, er MobilePay rykket til Microsoft Azure: "Geopolitik er først nu blevet top of mind"