Artikel top billede

Morten Chrstiansen var også topchef for 3 i Danmark i 2014, da selskabet opfandt et nyt og stærkt efterspurgt mobilabonnement (Foto: Teleselskabet 3)

Et enkelt produkt er årsagen til, at Teleselskabet 3 skovler nye kunder ind

Siden 2014 har mobilselskabet 3 fået en halv million flere kunder i butikken. Og det skyldes først og fremmest et enkelt produkt, som danskerne fortsat er rigtig glade for.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om 3's succes.
381
2 min
3 i Danmark er en solid succes med 1,6 millioner kunder.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

"Et tillidsbrud" fra Microsoft: I denne populære Windows-funktion kan man logge ind med et udløbet password

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsoft vil opbevare nødkopier af sin kildekode centralt sted i Europa: Her skal kildekoden ligge

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

André Rogaczewski efter stærkt regnskab: "Vi har noget, som er ekstremt relevant i den tid, som vi lever i"

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Stort antal servere sårbare over for alvorligt sikkerhedshul i SAP-system

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er Microsofts fem vigtigste løfter til Europa: Vil modstå Trump og indsætte særlig europæisk bestyrelse