Artikel top billede

(Foto: Arlington Research/Unsplash)

Ny teknologi giver ofte dårlige resultater i kundeservice-afdelinger: Her er tre punkter, din virksomhed skal huske

Når kundeservice-afdelinger får ny teknologi, er det meget forskelligt, om det faktisk giver resultater.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om gartners analyse om implementering af ny teknologi iden for kundeservice.
375
2 min
Kundeservice bliver ofte nævnt som et af de områder, hvor der for alvor kan effektiviseres med ny teknologi som AI og automatisering, men mange gange ender de nye teknologiprojekter slet ikke med at give de ønskede resultater.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Broadcoms gigantopkøb af VMware kan være tjent hjem om blot tre år – de eneste tabere er kunderne

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Teenagehackere lammer berømt britisk bilproducent: Fabrikker lukket og medarbejdere hjemsendt

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

De gyldne tider som it-konsulent er forbi: Noget er i gang med at ødelægge den guldrandede forretningsmodel

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Særlig aftale udelukker alle andre: Får solo-kontrakt på levering af udstyr til dansk supercomputer for millioner

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Her er notatet: Sådan lover Microsoft at håndtere de fem største bekymringer om digital suverænitet