Ny teknologi giver ofte dårlige resultater i kundeservice-afdelinger: Her er tre punkter, din virksomhed skal huske

Når kundeservice-afdelinger får ny teknologi, er det meget forskelligt, om det faktisk giver resultater.

Artikel top billede

(Foto: Arlington Research/Unsplash)

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Læs om gartners analyse om implementering af ny teknologi iden for kundeservice.
375
2 min
Kundeservice bliver ofte nævnt som et af de områder, hvor der for alvor kan effektiviseres med ny teknologi som AI og automatisering, men mange gange ender de nye teknologiprojekter slet ikke med at give de ønskede resultater.

Navnenyt fra it-Danmark

Netip A/S har pr. 19. august 2025 ansat Jacob Vildbæk Jensen som Datateknikerelev ved afd. Herning og afd. Rødekro. Han har tidligere beskæftiget sig med tjenerfaget,. Nyt job
Netip A/S har pr. 15. september 2025 ansat Benjamin Terp som Supportkonsulent ved netIP's kontor i Odense. Han er uddannet IT-Supporter hos Kjaer Data. Nyt job

Benjamin Terp

Netip A/S

Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Niels Bjørndal Nygaard som Digital Product Lead. Han skal især beskæftige sig med designe og implementere effektive IT-løsninger. Han har tidligere beskæftiget sig med at være digital consultant og project Manager hos Peytz & Co. Nyt job

Niels Bjørndal Nygaard

Norriq Danmark A/S

Norriq Danmark A/S har pr. 1. september 2025 ansat Alexander Bendix som Consultant. Han skal især beskæftige sig med tilføre nye, friske perspektiver og værdifuld viden til NORRIQS Data & AI-afdeling. Nyt job

Alexander Bendix

Norriq Danmark A/S