Dell lancerer sociale netværk til brugerne

Gennem en social netværkstjeneste giver Dell brugerne mulighed for at stemme om nye produkter og serviceydelser fra virksomheden.

Dells nye sociale netværkstjeneste hedder DellIdeaStorm. Den giver brugerne mulighed for at udveksle ideer med hinanden og med Dell.

"Vi står bedst, når vi lytter direkte til, hvad vores kunder har at sige," udtaler formand og direktør i Dell, Michael Dell, i en pressemeddelelse. Han siger endvidere:

"Vi lytter og lærer for derefter at forbedre og udvikle vores produkter ud fra kundernes ønsker."

Dell lancerer også videosite

Dell åbner også et site, de kalder StudioDell. Her kan brugerne lægge videoer, hvor de viser, hvordan de bruger Dells produkter. Der er kanaler til private, mindre og større virksomheder på siden.

Nogle af de første blogindlæg på DellIdeaStorm indeholder forslag om forbedring af Dells bærbare, og forslag om at Dell skal være sponsor for de Olympiske Lege.

Oversat af Christian Carlsen




Brancheguiden
Brancheguide logo
Opdateres dagligt:
Den største og
mest komplette
oversigt
over danske
it-virksomheder
Hvad kan de? Hvor store er de? Hvor bor de?
EG Danmark A/S
Udvikling, salg, implementering og support af software og it-løsninger til ERP, CRM, BA, BI, e-handel og portaler. Infrastrukturløsninger og hardware. Fokus på brancheløsninger.

Nøgletal og mere info om virksomheden
Skal din virksomhed med i Guiden? Klik her

Kommende events
Computerworld Cloud & AI Festival 2025

Glæd dig til to dage, hvor du kan netværke med over 2.400 it-professionelle, møde mere end 50 it-leverandører og høre indlæg fra +90 talere. Vi sætter fokus på emner som AI; infrastruktur, compliance, sikkerhed og løsninger for både private og offentlige organisationer.

17. september 2025 | Læs mere


IT og OT i harmoni: Sikring uden at gå på kompromis med effektiviteten

IT og OT smelter sammen – men med risiko for dyre fejl. Få metoder til sikker integration med ERP, kundesystemer og produktion. Tilmeld dig og få styr på forskellene og faldgruberne.

24. september 2025 | Læs mere


NIS2: Vi gør status efter tre måneder og lærer af erfaringerne

Vær med, når vi deler oplevelser med implementering af NIS2 og drøfter, hvordan du undgår at gentage erfaringerne fra GDPR – og særligt undgår kostbar overimplementering.

30. september 2025 | Læs mere