| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Flytte mus, flere skærme i forskellig opløsning Af torzen i Skærme | 4 | 02/12/201819:21 | 03/12/201809:17 |
| Irrriterende curser i "skriveprogrammer" Af torzen i Andre styresystemer | 16 | 25/09/201408:07 | 30/09/201415:58 |
| Få skærmtastatur væk, permanent Af torzen i Andet hardware | 4 | 14/03/201415:53 | 16/03/201420:18 |
| Signatur i outlook 13, både med tekst og grafikfil Af torzen i E-mail programmer | 9 | 05/02/201410:55 | 10/02/201409:35 |
| Kan ikke flytte dropboxbibliotek Af torzen i Andet software | 4 | 26/11/201310:44 | 28/11/201311:37 |
| Office 365. Outlook. Kan ikke oprette bruger - få outlook til at virke lokalt Af torzen i Office & Kontorpakker | 3 | 03/11/201301:06 | 03/11/201321:42 |
| ie (internet explorer) virker ikke med 2 skærme Af torzen i Browsere | 2 | 12/09/201323:59 | 14/09/201318:14 |
| I går 20:51 | Forslag søges til at forbinde gamle maskiner med nyere TV Af VD0506 i Musik & videoafspillere |
| 22/0614:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| 21/0620:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| 21/0617:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |