| Titel | Indlæg | Oprettet | Seneste aktivitet |
|---|---|---|---|
| Toshiba X200-20T fryser Af superherodk i PC | 5 | 17/02/200810:51 | - |
| Fejl på harddisk?? Af superherodk i PC | 6 | 31/01/200818:49 | - |
| Styre WIndows Home Server fra en client PC Af superherodk i Windows | 2 | 18/11/200710:41 | - |
| Strømstyring / Wake-on-LAN på Windows Home Server Af superherodk i Windows | 4 | 15/11/200715:47 | - |
| Hvilken OS til hjemmebygget NAS?? Af superherodk i NAS & storage | 24 | 24/10/200720:50 | - |
| Proces dræner alt kraft i PC'en Af superherodk i Windows | 8 | 20/10/200719:15 | - |
| D-Link DNS-323 vs. Synology DS207 Af superherodk i NAS & storage | 9 | 06/06/200718:51 | - |
| Harddisk til D-Link DNS-323?? Af superherodk i NAS & storage | 5 | 04/06/200722:24 | - |
| Overførsel af kontaktpersoner fra Oulook 2002 til Windows Mail Af gudmund_nielsen i Windows | 8 | 25/04/200708:24 | - |
| Maxtor Shared Storage og Win Vista Premium Af superherodk i NAS & storage | 3 | 16/04/200721:00 | - |
| I dag 14:51 | Mobilt internet med datadelingskort Af Erik R i Internetforbindelser |
| I går 20:16 | Lokal konto? Af Jytte i Word |
| I går 17:44 | Beskære et billede (2 billider) - Linux Af Ikke-ekspert i Linux |
| 20/0616:59 | Konverter fra analogt RCA-mini jack kabel til USB til bærbar pc Af ErikHg i Andet hardware |
| 19/0612:25 | ASUS - Ikke muligt at åbne PC-en Af Laqsse Kristiansen i PC |