Avatar billede tobiasandersen Nybegynder
01. februar 2015 - 13:46 Der er 6 kommentarer

Dvi no signal Asus VE248H

Jeg har lige købt en Asus b85 gamer computer på topdata og jeg skal til at sætte det op. Men når jeg forbinder med dvi til skærmen (asus ve248h) står der bare dvi no signal hvorefter det ligner den går i standby. Samme sker med forbindelse via hdmi hvis jeg prøver det. Da jeg ikke er så teknisk i at sætte stationære op tænker jeg om det kunne være noget andrt ? Noget der måske ikke er installeret ? Ville være super glad hvis i kunne hjælpe
Avatar billede 220661 Ekspert
01. februar 2015 - 15:04 #1
Hvad sker der hvis du trykker på Windows tasten og P?
Kan du så få lov til at få billede på?

Øh er der både stik til skærm på både bundkortet og på ekstern kort?
Hvis dette er tilfældet er det ekstern kort du skal bruge, da det interne er deaktiveret når ekstern kort isættes.
Avatar billede tobiasandersen Nybegynder
01. februar 2015 - 23:53 #2
Der sker ikke noget hvad mener du med det sidste ? :)
Avatar billede 220661 Ekspert
02. februar 2015 - 15:56 #3
Om der er flere steder bagpå hvor du kan montere skærmen?
Avatar billede 220661 Ekspert
02. februar 2015 - 15:58 #4
Formoder det er en stationær pc der tales om?
Avatar billede tobiasandersen Nybegynder
02. februar 2015 - 23:50 #5
Jo det er det :)  tusind tak
Avatar billede 220661 Ekspert
03. februar 2015 - 16:06 #6
Velbekomme. Var den monteret det forkerte sted, eller hvordan skal jeg forstå #5?