Avatar billede craver35 Nybegynder
03. februar 2015 - 10:32 Der er 1 kommentar

Opgradering af Ram i Macbook Pro Retina mid 2014?

Hej Eskperter,

Jeg skriver fordi jeg har fortrudt at jeg ikke købte en macbook pro Retina, med 8gb ram i stedet for de indbyggede 4gb ram. Har googlet og synes ikke det er muligt, at finde et entydigt svar på hvorvidt det er muligt at opgradere sine ram?

Håber der er nogle her, der kan give et svar :-)

Mvh. Jeppe S
Avatar billede buttwipe Juniormester
03. februar 2015 - 20:58 #1
Såvidt jeg husker er der min. 8GB på alle MBR fra 2014.
Mener du en Mid 2013 13"?
Under alle omstændigheder er ram loddet på bundkortet og kan ikke opgraderes.