Avatar billede Helprequired Nybegynder
05. februar 2015 - 09:17 Der er 2 kommentarer

Kontakt formular fungerer local men ikke ved upload

Jeg har lavet en lille kontaktt formular, som sender mailen hvis jeg blot kører den localt fra Visual studio, men ligeså snart jeg uploader den via FTP, og går ind via mit domæne fungerer den ikke.

Er der eventuelt nogle der kan komme med en forklaring på dettte problem.

    protected void btnSubmit_Click(object sender, EventArgs e)
    {

        try
        {
            //Create the msg object to be sent
            MailMessage msg = new MailMessage();
            //Add your email address to the recipients
            msg.To.Add("itsupporting@securehome.nu");
            //Configure the address we are sending the mail from
            MailAddress address = new MailAddress("itsupporting@securehome.nu");
            msg.From = address;
            //Append their name in the beginning of the subject
            msg.Subject = txtName.Text + " :  " + ddlSubject.Text;
            msg.Body = txtMessage.Text;

            //Configure an SmtpClient to send the mail.
            SmtpClient client = new SmtpClient("asmtp.unoeuro.com", 587);
            client.EnableSsl = false; //only enable this if your provider requires it
            //Setup credentials to login to our sender email address ("UserName", "Password")
            NetworkCredential credentials = new NetworkCredential("itsupporting@securehome.nu", "kodentilminmail");
            client.Credentials = credentials;

            //Send the msg
            client.Send(msg);

            //Display some feedback to the user to let them know it was sent
            lblResult.Text = "Your message was sent!";

            //Clear the form
            txtName.Text = "";
            txtMessage.Text = "";
        }
        catch
        {
            //If the message failed at some point, let the user know
            lblResult.Text = "Your message failed to send, please try again.";
        }

Avatar billede WebHost Nybegynder
05. februar 2015 - 09:35 #1
Hej

Jeg da jeg ikke ved hvad hvad fejl du får men jeg mender at du skal bruge smtp.unoeuro.com og ikke asmtp.unoeuro.com

https://www.unoeuro.com/support/faq/2/23/
https://www.unoeuro.com/support/faq/2/7/

håber det virker..

eller send lige hvad fejl du får..
Avatar billede Rickimeihlen Nybegynder
15. februar 2015 - 00:02 #2
Jeg har haft samme problem hos unoeuro, og som ovenstående skriver, var det fordi at jeg brugte deres asmtp.unoeuro.com

Men efter at have kigget lidt rundt fandt jeg ud af at jeg skulle bruge
smtp.unoeuro.com
port 25