Avatar billede mikmeier48 Nybegynder
03. marts 2015 - 00:37 Der er 5 kommentarer

Download

Jeg har nu fået det problem, at når jeg vil downloade ting fra nettet, så sker der ikke noget. Det passer ikke helt, for det går godt ok i gang, men der bliver ikke spurgt til hvor jeg vil gemme.
Avatar billede eurositi Ekspert
03. marts 2015 - 09:07 #1
Jeg skal normalt ikke angive, hvor jeg gemmer. De lægges automatisk i mappen "Overførsler" (visse steder i Windows kaldes mappen også "Hentede filer" eller "Downloads").
Avatar billede cht22 Professor
03. marts 2015 - 11:27 #2
Hvilken browser?

Det kan være der er blevet sat hak ved "gør dette ved alle filer", således at alle filer fremover bliver gemt i en bestemt mappe og det kan du så ændre i indstillingerne.
Avatar billede mikmeier48 Nybegynder
03. marts 2015 - 21:07 #3
Explorer 10. Hvor skal hakket sættes?
Avatar billede cht22 Professor
03. marts 2015 - 21:39 #4
Jeg ved ikke om det findes i Explorer 10. Det var hvis du brugte Firefox eller Chrome. Du kan prøve at gendanne de avancerede indstillinger under avanceret i indstillinger og se om det hjælper. Ellers kan du eventuelt højreklikke på linkene og vælge "Gem destination som...".
Avatar billede mikmeier48 Nybegynder
04. marts 2015 - 11:54 #5
Tak til cht22, du ledte mig på rette vej